Sekvenční vstřikování – LOVATO (italský výrobce)

logo_lovatoLovato je tradiční italský výrobce od roku 1957. Veškeré komponenty jsou pouze italské výroby. Zařízení od tohoto výrobce se vyznačuje mimořádně vysokou kvalitou technologické úrovně a spolehlivosti komponentů. V současné době firma Lovato spadá pod firmu Landi Renzo, s kterou má i obdobný software a strategii řízení pro pohon na LPG. Zařízení LOVATO EASY FAST, které používáme přestavbám, je vybaveno funkcí přívstřiku benzínu při jízdě na LPG ve velké zátěži motoru. Tento přívstřik slouží jako ochrana ventilů motoru a jejich sedel.

Zařízení LOVATO používají do nových vozů v ČR prodejci značek KIA , MITSUBISHI atd.
lovato---schema

  1. Plnící koncovka LPG
  2. Multiventil LPG
  3. Nádrž místo rezervního kola
  4. Reduktor LPG
  5. Filtr plynné fáze se snímačem tlaku / teploty LPG a podtlaku (sání) motoru MAP senzor
  6. Vstřikovače LPG
  7. Přepínač LPG s ukazatelem stavu LPG v nádrži
  8. Řídící jednotka LPG


Sekvenční vstřikování – LANDIRENZO (italský výrobce)

landi renzoLANDIRENZO je tradiční italský výrobce (od roku 1954), který je používán řadou automobilek již v prvovýrobě.V současné době firma LANDIRENZO vlastní firmu LOVATO a největšího výrobce elektronických komponentů LPG na světě italskou firmu AEB. Proto firma LANDIRENZO udává technologický trend v oboru.Dá se říci ,že ostatní výrobci (především v Polsku) firmu LANDIRENZO a AEB pouze napodobují nebo minimálně od ní používají komponenty jako např. řídící jednotky a software,ale pouze starších verzí. Ty nejnovější technologie si LANDIRENZO ponechává samozřejmě pro sebe a svou dceřinou firmu LOVATO. Od LANDIRENZO používáme především systém OMEGAS a OMEGAS EVO a pro motory s přímým vstřikem benzínu (FSI,TSI,GDI…) OMEGAS DIRECT.

Proč LANDIRENZO?

  1. Spolehlivý systém od značkového výrobce komponentů LPG
  2. Nejžádanější systém na náročném německém trhu
  3. Výrobce, který udává trend v oboru

Popis komponent

spaccato-ome-2_0-GPL-2013_Light


 

 

Sekvenční vstřikování – BRC (italský výrobce)

logo-brcFirma BRC je jedna z nejznámějších a nejstarších italských výrobců LPG zařízení. Byla založena již v roce 1977. Veškeré komponenty jsou vlastní výroby a prvotřídní kvality.Nepoužívají komponenty od jiných výrobců.

Sekvenční vstřikování SQ24 a SQ PLUG/DRIVE navíc používá unikátní systém ochrany ventilových sedel motoru VSR. Jedná se o přívstřik benzínu při provozu na LPG v určité strategii . Vlivem tohoto přívstřiku dochází k ochlazení sedel ventilů v nadměrné zátěži motoru při jízdě na LPG. Pro zařízení BRC se rozhodl i výrobce značky Hyundai, který ho montuje do nových vozů v ČR.


 

Sekvenční vstřikování LPG – Q BOX, Q BOX PLUS a Q MAX

STAGSekvenčního vstřikování  STAG naše firma  používá jako základní  a dlouhodobě prověřený systém pro přestavby vozidel na LPG. Jedná se o  systém od tradičního a největšího polského výrobce LPG systémů . Zařízení je určeno pro vozy s nejmodernějšími motory. V provedení  Q BOX PLUS  ovládá i autoadaptaci pomocí připojení přes EOBD  . Zvládá motory i s turbem a do výkonu  300kW. Systém je schválen pro hromadnou přestavbu do drtivé většiny vozů. S tímto systémem má od nás například přestavěné vozy Škoda Octavia a Citroen Berlingo  městská policie Hradec Králové s najetými kilometry přes 250 tis. km.

Z našich dlouhodobých zkušeností můžeme potvrdit , že tento systém má minimální poruchovost. U tohoto systému je výhodou ,že jednotlivé komponenty jsou zaměnitelné za komponenty od jiných výrobců.

tn_stag_4_qbox_plus
řídící jednotka STAG Q-BOX pro 4 válcové motory
tn_stag_qmax_plus
tn_stag_r01tn_ac_w02 vstřikovače LPG STAG ACW 02

 

Klasický systém s řídící jednotkou

Do vozidel s vícebodovým vstřikováním benzínu a řízeným katalyzátorem S2, používáme homologované zařízení B.R.C. nebo TOMASETTO s programovatelnou řídící jednotkou a jedním centrálním směšovačem (mechanický ventil na přívodu je nahrazen krokovým elektromotorkem)plyn je přiváděn před klapku motoru Malým neduhem je asi 5% navýšení spotřeby a 5% pokles výkonu. Tento systém nedoporučujeme do vozidel s plastovým sáním motoru (možnost zpětného šlehu).

klapka

Pro vozy s karburátorem používáme plynové zařízení B.R.C nebo TOMASETTO ., které je řízeno mechanicky změnou tlaku v sacím potrubí motoru a nepotřebuje pro dvou funkci elektroniku (na přívodu LPG do sání je mechanický ventil pro nastavení bohatosti směsi).

Tento jednoduchý a dlouhodobě spolehlivý systém zaručuje bezproblémový chod motoru na palivo LPG po celou životnost vozu s minimální údržbou. Při provozu dochází k navýšení spotřeby asi o 10% a k poklesu výkonu o cca 5%.