Údržba vozidel na LPG
- Každých 20 000km je nutné vyměnit filtr plynné fáze.Systém LPG Vás automaticky sám upozorní,že máte filtr vyměnit.Po objednání provádíme výměnu filtru na počkání vč. zkoušky těsnosti a základního nastavení parametrů řídící jednotky LPG.
- Jednou ročně je povinná revize systému (většinou se provede v rámci výměny filtru nebo měření emisí) Naši zákazníci mají revizi po dobu záruky zdarma
- Každých 50 000km se doporučuje vyměnit membrány reduktoru dále vyčistit a seřídit vstřikovače LPG.V současné době používáme systémy u kterých bez problému membrány i vtřikovače vydrží min. 100 000km bez zásahu
- V řídící jednotce LPG je veškerá historie o údržbě systému LPG a počtu najetých kilometrů(motohodin) na jednotlivá paliva.Při každém připojení k řídící jednotce (např. při výměně filtru)Vás včas upozorníme na nutný servis
- Každých 10 let je nutná výměny nádrže LPG. Multiventil nádrže se dá znovu použít.
- Záruka na celý systém je vždy min. 2 roky a u vybraných systémů je prodloužená ,až na 5 let.
Bezpečnost vozidel na LPG
- Systém má mít každý rok revizi (kontrola těsnosti)
- Nádrž se plní pouze na 80% kapalným LPG. 20% zůstává jako plynový polštář
- Nádrž neexploduje ani při vhození do ohně
- Nádrž je vyrobena z oceli, sváry jsou provedeny kvalitní technologií
- Nádrž je zkoušena tlak. zkouškou při 67 bar. (tlak při čerpání LPG je max. 10 bar), provozní tlak 4-5 bar
- Bezpečností ventily (multiventil) hlídají tlak plynu
- Při náhlém zvýšení tlaku (oheň, náraz) multiventil upustí plyn (zamezí výbuchu)
- Při protržení vedení (zvýšený průtok plynu) ventil uzavře nádrž
- Při zastavení motoru ( vypnutí klíčkem nebo při dopravní nehodě) ,dojde ihned k zavření nádrže LPG pomocí elektroventilu ,který je namontován přímo na nádrži